keskiviikko 18. marraskuuta 2015

What I've been up to?

Ajattelin nyt päivitellä hieman kuulumisia parin viikon ajalta. Suurin uutinen oli ehdottomasti se, kun pääsin tutustumaan Jenkkilän sairaalaan astetta paremmin. Kuten aiemmin jo kerroin onnistuin murtamaan ranteeni pari viikkoa sitten. Käytiin sen jälkeen ortopedillä tutkituttamassa se vielä astetta tarkemmin, ja uusista röntgen-kuvista todettiin, että käsi täytyy leikata. Viime tiistaina se leikattiin ja kaikki meni onneksi todella hyvin. Kaikki mun sairaanhoitajat oli tosi kiinnostuneita musta, ja halusivat päästä juttelemaan mun kanssa :D Musta tuntuu, että taisinkin saada kaikkien sympatiapisteet ja oikein ekstra hyvää kohtelua. Haluan myös kehua mun Suomen järjestöä, Up Educationia, sillä Upilla on panostettu vaihtareiden kohdella erityisen hyvään ja kattavaan vakuutukseen. Mun kohdalla toi oli aika pieni hinta siitä verrattuna mitä sairaalalasku tässä maassa olisi ollut.

Mun sairaanhoitajat lähetti mulle kortin leikkauksen jälkeen! Ei vaan Suomessa...

Viime viikonloppuna meillä oli jälleen vaihtaritapaaminen Berryvillessä. Mulle on sieltä muodostunut muutamia yllättävänkin läheisiä kavereita, joten oli taas ihana päästä näkemään Gabbya (Brasilia) ja Jadea (Belgia), kun muuten ei kauheasti nähdä välimatkan takia. Aiheena oli International Thanksgiving, eli jokainen oli valmistanut jonkun oman maan perinneruuan. Mun mielestä tää oli todella hauska idea, varsinkin kun meidän ryhmässä on paljon vaihtareita ja edustettuina oli  Aasia, Eurooppa ja Etelä-Amerikka. Ensi tapaaminen onkin jo pikkujoulut eli aika täällä menee ihan hirveetä vauhtia!
minä, Gabby, Laura ja Jade

Meidänkin kauniit syysilmatkin loppui eilen ja sää vaihtui ihan yhtäkkiä rankkasateeksi ja ukkoskuuroiksi.. Täällä on satanut ihan koko päivän ja koko kylä kirjaimellisesti lainehtii. Iltapäivällä cheer-harkat peruttiin, koska meidän rehtori ei halunnut kenenkään olevan koulun kampuksella sään takia. Lähdettiin sitten koulubussilla kotiin, mutta ihan kotiin asti ei päästy, kun meidän dirt roadilla (mitä nää on suomeks??? pieniä hiekkateitä?) oli auto juuttunut isoon kuralammikkoon. Illemmalla saatiinkin sitten jo tulvavaroitus. Tätä säätä pitäisi kestää vielä huominen ja torstai, joten saa nähdä päästäänkö enää huomenna pois täältä tota meidän hiekkatietä pitkin :D

ottakaa huomioon, että toi uponnut auto on siis sellainen iso amerikan lava-auto eikä normaali henkilöauto


Tässä vielä pari hyvänmielen kuvaa hienosta auringonlaskusta ja pelipäivän tunnelmista. Tsemppihaleja teille kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti