sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Bring on Spring!



Moikka! Siitä onkin taas hetki aikaa kun on tullut kirjoiteltua. Ensin tietysti pikaiset kuulumiset, miten on kevät lähtenyt käyntiin? Tällä viikolla mä olen esim. aloittanut jokapäiväiset softball treenit, suunnitellut promia, nähnyt kuinka ihmiset tuo kouluun liskon ja vauva-vuohen, hankkinut mun prom-mekon, yökyläillyt mun bussikuskin luona, kokenut mitä omituisempia sään vaihteluita ja viettänyt jälleen kerran snow dayta.
tässä vielä todiste meidän vauva-vuohesta, joka vieraili koulussa :D
Omituisista sään vaihteluista mainitsinkin jo ylempänä. Viime viikonloppuna sää lempeni todella paljon ja alkuviikosta meillä oli lähes 20 astetta lämmintä. Aivan yhtäkkiä, keskiviikko yönä, meillä kuitenkin alkoi sataa lunta. Keskiviikko saatiin vapaaksi snow dayn takia, mutta jo puolelta päivin kaikki lumi oli oikeastaan sulanut pois. Tämä ei kuitenkaan mua haitannut, sillä mä ja host-mom käytiin hakemassa mun prom-mekko, joka oli pienennettävänä. Nyt viikonloppuna lämpötila nousi taas 20 asteeseen, ja olin koko päivän ulkona shortseissa. Tervetuloa Arkansasiin!

Tänään aamupäivällä Emily lähetti viestin ja kysyi lähtisinkö ajelemaan hänen kanssa, koska sää oli todellakin mitä mahtavin. Mulla ei ollut mitään erikoisempia suunnitelmia, joten lähdin ja otin kamerankin mukaan pikästä aikaa. Oli tosi kiva napsia kuvia sieltä ja täältä, koska mun on tullut otettua ihan hirveen vähän kuvia, vaikka olen tallannut tällä puolen maapalloa jo lähes seitsemän kuukautta. Mitään varsinaista suunnitelmaa meillä ei oikeastaan ollut, joten lähdettiin ajelemaan meidän back roadeja ja dirt roadeja ympäriinsä. (Tää on muuten aika yleinen ajanviettotapa täällä :D) Täällä kevät on tosiaan lähtenyt jo reippaasti käynttin, joten täällä kevään ensimmäiset narsissit jo kukkii, ruoho on alkaa vihertämään ja ilmassa on tiettyä kevään tuntua.












 Aikamme ajeltua ja kuvia otettuamme nälkä yllätti ja päädyttiin pitämään lunch breakia Soniciin. Sonic on sellainen drive-thru paikka, johon ei edes pääse sisälle. Sonicista saa myös ihan super hyvää jätskiä! Alla olevassa SOnic kuvassa on myös hyvin edustettuna amerikkalaiset truckit, joita lähes jokainen ajaa. Täällä truckit on paljon suositumpia kuin henkilöautot ja on ihan normaalia, että esim 14-vuotias ajaa tollaista isoa truckia. Syömisen jälkeen lähdettiin päätettin lähteä ajamaan Mammoth Springiin, joka on sellainen pieni idyllinen kylä noin puolentunnnin päässä. Mammoth Springissä on myös sellainen iso puisto, jossa käytiin kävelemässä ja ottamassa hieman lisää kuvia.










Mukavaa kevään (vai kevättalven?) alkua sinne Suomeenkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti