tiistai 4. elokuuta 2015

Viimeiset Suomesta

Huomenna mä sitten lähden. Mitkä fiilikset? No en mä oikeastaan edes tiedä. Ajatus lähdöstä tuntuu edelleen yhtä epätodelliselta, kuin vuosi sitten Up Educationin haastattelussa. Tosta haastattelusta on tavallaan jo hurjan pitkä aika, mutta tavallaan se oli ihan äskettäin. Viimeiset päivät Suomessa on ollut todella kiireisiä. Olen yrittänyt nähdä kaikkia kavereita, ottanut kuvia joka paikasta, pakannut (tai ainakin yrittänyt :D), pitänyt paljon yhteyttä host-perheeseen, ollut läksiäisissä, itkenyt, nauranut ja ennen kaikkea fiilistellyt Suomea.






Tasan vuorokauden päästä oon jo Chicagossa ja suurin osa reilun vuorokauden matkustamisesta on (toivottavasti) takana. Lennot mulla on siis Helsinki-Lontoo-Chicago-Little Rock. Tiedossa erittäin pitkä päivä ja sitäkin pidemmät odottelut lentokentillä. Seuraavan kerran tänne kirjoittelenkin jo rapakon takaa. #tj1 #excited (pakollinen vaihtarihype!!!)

ps. kiitos kaikille jotka olitte mun läksiäisissä tai niitä jotenkin järkkäämässä, ootte ihania!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti